"Foodporn": fruta-irabiaki marka baten iragarki polemikoa
Play agentziaren lana ahuakate "iradokitzaile" batekin hasten da, eta atzazalak margotuta dituen hatz batek laztantzen duen platano batekin jarraitzen du. Hortik aurrera, janariaren eta sexuaren arteko metafora bisualak ezartzen dituzten irudiak gertatzen dira bata bestearen jarraian.
Giza gorputzik azaltzen ez den arren, iragarriak polemika handia sortu du Erresuma Batuan. Izan ere, Clearcast-ek -bertan autokontrolaren antzeko zerbait izango litzatekeena- iragarkiak telebistan gaueko 21:00etatik aurrera bakarrik igortzea gomendatu du, eduki sexual handia duelako. Youtuben, berriz, iragarkia ikusi aurretik adina baieztatzeko eskatzen du plataformak, bideoa "erabiltzaile batzuentzat desegokia" izan daitekeela argudiatuz.
Estrategia ona izan da zalantzarik gabe, markaz eta haren publizitateaz hitz egitea lortu dutelako.
lacriaturacreativa bidez