Tokikom Sarietarako izen-emate epea zabalik da, irailaren 22ra arte!

Bigarren ekitaldi honek euskarazko publizitate kanpainarik onena ere sarituko du

Euskarazko komunikazioa eta tokiko hedabideak sustatzea da Tokikom toki komunikabideen bateragunearen itsasargia. Horregatik eta horretarako abiatu zuten iaz Tokikom Sariak ekimena.

Sariketak urteko Portada Onena, Eduki Onena eta Ikus-Entzunezko Onena goraipatzen ditu, beti ere alderdi estetikoa, balio informatiboa, tokiko ikuspegiaren balio erantsia eta gaiaren trataera irizpide gisa hartuta, besteak beste.

‘Tokiko Komunikabideak’ kategoria horri, baina, bigarren kategoria bat gehitu diote 2017ko ekitaldi honi begira: PUBLIZITATEA. Hala, deialdiak barne hartzen duen epean euskarazko hedabide bat edo gehiagotan argitaratutako euskarazko publizitate kanpainarik onena saritu nahi dute.

Sariketa honen izaeraz, baldintzez, epeez eta prozeduraz gehiago jakiteko: https://tokikom.eus/sariak/2017/arauak

 

EUSKARAZKO KANPAINARIK ONENA

Honako aspektuak hartuko dituzte kontuan publizitate kanpaina irabazlea aukeratzeko: